ברשימה הקודמת ראינו כי הרמב"ם תפס את לימוד התורה כאמצעי ולא כתכלית. דהיינו, לימוד התורה הוא אמצעי לקיום המצוות, אך את העיון האינטלקטואלי הגבוה יש להשקיע במקצועות הפרדס – במעשה בראשית ובמעשה מרכבה. ויחד עם זאת, אין זה אומר שהרמב"ם, שכינה את התורה 'אילת אהבים ויעלת חן' (הלכות איסורי ביאה כא, יט), ועסק בה בעצמו … המשך לקרוא הרמב"ם על לימוד תורה (ב)
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר